news

Corona: Continuïteit van onze dienstverlening.

Leen Martens
Leen Martens17 maart 2020
Coronavirus
BERICHT AAN ONZE KLANTEN | Het welzijn van onze uitzendkrachten, klanten en medewerkers dragen we altijd hoog in het vaandel. We volgen de actualiteit en de richtlijnen van de overheid dan ook op de voet, en sturen ons beleid onmiddellijk bij waar nodig.

Wij informeren alle betrokken partijen zo goed als we kunnen en hebben sinds het uitbreken van de epidemie de nodige voorzorgsmaatregelen genomen. Zo willen we verspreiding van het coronavirus beperken, en de continuïteit van de activiteiten en de dienstverlening naar u verzekeren. Tevens zijn deze maatregelen er op gericht om de tewerkstelling van onze uitzendkrachten maximaal te kunnen garanderen.


U vindt hier een overzicht met de maatregelen die wij ondernomen hebben tot nu toe.


Zijn de medewerkers en uitzendkrachten van Synergie op de hoogte gebracht over de preventieve maatregelen? 

Synergie heeft een aparte ‘taskforce’ opgericht dat de dagelijkse evoluties opvolgt, dagelijks afstemt, en dagelijks nieuwigheden communiceert. Zo werd ook een meldpunt voorzien, waar medewerkers en uitzendkrachten terecht kunnen met vragen. 

Onze eigen medewerkers en uitzendkrachten worden voortdurend via verschillende communicatiekanalen op de hoogte gebracht voor een zo groot mogelijk bereik. We rekenen op de verantwoordelijkheidszin en het gezond verstand van iedere betrokkene om te handelen volgens de richtlijnen van de overheid. 


Hoe gaat Synergie om met afspraken en groepsactiviteiten? 

Alle interne vergaderingen en opleidingen zijn geschrapt. In de mate van het mogelijke organiseren wij alle vergaderingen via video-calls of telefonisch. Geplande externe acties en netwerkactiviteiten waaronder deelname aan beurzen, jobdagen en evenementen worden on hold gezet. Klant- en prospectiebezoeken zijn geannuleerd of vervangen door een telefonisch onderhoud. Dit geldt ook voor lunchafspraken. Contact met groepen wordt afgeraden en vermeden. 


Zijn de Synergie-kantoren open? 

Ja, onze kantoren blijven open, maar we werken achter gesloten deuren en enkel op afspraak. Voor noodzakelijke afspraken wordt een basispermanentie per kantoor voorzien. Meer dan 50% van de Synergie-collega’s werkt van thuis uit. Bij het werken op kantoor wordt voldoende afstand gehouden.


Hoe kan ik Synergie bereiken? 

Onze consultants zijn tijdens de kantooruren gewoon bereikbaar via mail en telefoon. De thuiswerkers worden maximaal technisch ondersteund. Heeft u dus een afspraak of vragen over een vacature of een uitzendkracht, contacteer uw Synergie kantoor in uw buurt. We helpen u als altijd met plezier verder. 


Ook in deze tijden blijft Synergie een dedicated team! We houden u op de  hoogte van het verdere verloop van het virus en onze maatregelen. Bedankt alvast om uw steentje bij te dragen aan de strijd tegen corona. We wensen u en uw familie, vrienden, ... veel sterkte en vooral een goede gezondheid toe! Samen kunnen we het aan! 


Andere blogposts die jou misschien interesseren

thuiswerken
fact 08 april 2020

De grootste voor- en nadelen van thuiswerken of telewerken

44 procent van de Belgische werknemers werkt momenteel van thuis uit. Dat blijkt...

corona
news 26 maart 2020

Corona: uitzendkrachten ook recht op tijdelijke werkloosheid

Door het grote aantal aanvragen van ‘tijdelijke werkloosheid wegens overmacht’ t...

Coronavirus
news 17 maart 2020

Corona: Continuïteit van onze dienstverlening.

BERICHT AAN ONZE KLANTEN | Het welzijn van onze uitzendkrachten, klanten en mede...